Product
Computer & Laptop

Wi-Fi & Internet Helpdesk

door 400+ klanten op Google en Trustpilot
Vanaf € 24.99
De nummer één onafhankelijke Helpdesk voor Wi-Fi en Internet in Nederland. Onze Nerds staan klaar om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
User ratingUser ratingUser rating
‘’Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat.’’
Monique Postma via Google reviews
Nerds Medewerker houdt modem vast schotel wifi

Voor ál je vragen over Wi-Fi & internet!

Onze Nerds hebben veel ervaring met alle internetproviders en netwerkapparatuur. Wij beantwoorden elke vraag snel en deskundig en vinden een oplossing voor elk probleem.

Problemen oplossen.

Een langzame computer, een programma dat niet functioneert, of een vastgelopen update - voor onze Nerds is niets te complex.

Ook voor boosters en randapparatuur.

Heb je bijvoorbeeld een probleem met een switch? Ook daar weten wij wel raad mee.

Advies over optimaal gebruik.

Wij geven je deskundig advies over hoe je je thuisnetwerk het best inricht en er wel voor zorgt dat je in elke kamer geweldige Wi-Fi hebt.

Voor alle merken.

Het maakt niet uit bij welke provider je zit, waar je jouw netwerkapparatuur hebt gekocht of van welk merk deze is, wij helpen je graag.

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Vraag eenvoudig hulp aan in minder dan 2 minuten.

Vraag hulp aan via onze online assistent.

Geef in onze online assistent aan waar je hulp bij nodig hebt, dan koppelen wij je aan een Nerd met de juiste kennis en vaardigheden.

Geef aan wanneer je geholpen wil worden.

Boek een terugbelverzoek of plan een telefonische afspraak op een moment dat het jou uitkomt.

Onze Nerd neemt telefonisch contact met jou op.

Onze Nerd neemt op het afgesproken moment gegarandeerd telefonisch contact met je op en helpt je meteen verder.

Ga meteen aan de slag.

Je bent slechts 2 minuten verwijderd van hulp door Nerds.
Direct hulp aanvragen

Meer dan 65.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Met een gemiddelde beoordeling van 9.4 behoort Nerds tot de best beoordeelde hulp voor particulieren en kleine bedrijven.
Mijn wensen bleken enigszins af te wijken van de standaard opstart service, maar ik ben vriendelijk, snel en vakkundig verder geholpen. Een volgende keer zal ik Nerds zeker weer raadplegen.
Nils van Beek
Hele fijne club mensen die ontzettend goed weten hoe ze de klant het snelst kunnen helpen. Ben al 10 jaar klant inmiddels en naar grote tevredenheid. Ze weten ook veel over de combinatie Apple met Microsoft en hoe de systemen met elkaar werken.
Sylvia Helder
Al jaren is dit bedrijf mijn steun en toeverlaat als ik problemen heb met Apple. De hulp is erg deskundig, ze weten waarover ze het hebben, leggen als begrijpelijk en duidelijk uit en laten het je desgewenst door mee te kijken aan je zien. Adviseren waar nodig zonder enige druk op te leggen, denken gewoon goed met je mee en tasten goed af wat bij je past. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die er even niet meer uitkomt en gewoon goed en vooral prettig geholpen wil worden.
Frans Francken
Altijd correct, effectief, een heldere analyse en vakkundige reparatie, daarnaast, zoals vandaag, een zuiver advies, voor mogelijk verbetering in hard ware. Dat volg ik graag op.
Consumer
Goed geholpen met externe harde schijf die is gecrasht. Geen oplossing mar wel duidelijk waar het probleem zit en verwezen naar iemand die wellicht de harde schijf kan herstellen. Geen poespas, heldere taal.
R. Kamphuis
Nerds: de redders wanneer je in complexe IT structuren de short-cut wil nemen. Zeer gewaardeerd.
Radboud
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
De Member Mac Check van Nerds is uitermate accuraat verlopen. Op tijd ingebeld, accuraat alle onderdelen gecontroleerd en een snelle afspraak gemaakt om het microfoon probleem op te lossen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Nerds werkt.
Gerard Peters
Deze helpdesk is zeer professioneel. Ik ben op een manier geholpen die ik een ieder aan kan raden, De helpdesk medewerker was heel vriendelijk, en deskundig. Het probleem wat ik had werd snel opgelost en ik kan weer goed gebruik maken van mijn ipad Air.
Feike Toonen

De beste hulp voor al je digitale uitdagingen.

Heb je een vraag of een probleem met je computer, tablet of smartphone? Wij helpen je verder. Vaak hebben wij het binnen 1 kwartier al opgelost.

Onafhankelijk advies.

Wij zijn niet gebonden aan leveranciers van producten of diensten. Daarom geven wij je altijd het beste advies.

Hulp door échte experts.

Onze specialisten hebben écht verstand van zaken, waardoor wij je snel en deskundig kunnen helpen met al je vragen en problemen.

Geen verborgen kosten.

Je betaalt alleen voor de tijd dat we bezig zijn met het oplossen van jouw vraag of probleem. Geen verborgen kosten of addertjes onder het gras.

Zeer hoog beoordeeld.

Meer dan 100.000 klanten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een 9.4.  Probeer Nerds en ontdek zelf waarom!

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Door met je mee te kijken kunnen wij problemen snel identificeren en oplossen. Dat maakt het wel zo makkelijk, voor jou én onze Nerd.

Je zit nergens aan vast.

Er is geen verplicht abonnement, we verkopen je geen onnodige nieuwe apparatuur en er zijn geen verborgen kosten.

Betaal achteraf met iDEAL of credit card.

Nadat onze Nerd je geholpen heeft heb je 2 weken de tijd om te betalen met iDEAL, credit card of Apple Pay.

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van Nerds? Kies dan voor Nerds Plus voor aanvullende voordelen én korting.

Nerds Helpdesk Tarieven
Direct hulp aanvragen

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van onze diensten? Ontdek waarom bijna 80% van onze klanten voor Nerds Plus kiest.
Bekijk tarieven

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur