Services
Computer & Laptop

Smart Home Helpdesk

door 400+ klanten op Google en Trustpilot
Vanaf € 24.99
De nummer één onafhankelijke Helpdesk voor Smart Home in Nederland. Onze Nerds staan altijd paraat om al jouw vragen snel en deskundig te beantwoorden.
Direct hulp aanvragen
Vandaag geopend tot 17:00
User ratingUser ratingUser rating
‘’Geweldig geholpen met installatie TADO.’’
Jurgen via Trustpilot reviews
Waarborg Klantenservice

Voor ál je vragen over Smart Home!

Onze Nerds hebben veel ervaring met de smart home producten van alle bekende leveranciers. Voor elk probleem vinden wij een oplossing.

Problemen oplossen.

Een slimme deurbel die niet meer wil verbinden of een nieuwe tado° thermostaat die je in de kou laat zitten - voor onze Nerds is niets te complex.

Printers en randappratuur.

Ook als je apparaten niet meer samenwerken met je slimme speakers. Zo kun je weer overal genieten van je favoriete muziek.

Gebruiksadvies.

Wij helpen je ook met de beste instellingen. Bijvoorbeeld een slim schema voor verwarming of de meldinggevoeligheid van je camera’s.

Voor elk merk.

Ongeacht waar je je slimme producten hebt gekocht of welk merk het is, wij vinden altijd een oplossing.

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Vraag eenvoudig hulp aan in minder dan 2 minuten.

Vraag hulp aan via onze online assistent.

Geef in onze online assistent aan waar je hulp bij nodig hebt, dan koppelen wij je aan een Nerd met de juiste kennis en vaardigheden.

Geef aan wanneer je geholpen wil worden.

Boek een terugbelverzoek of plan een telefonische afspraak op een moment dat het jou uitkomt.

Onze Nerd neemt telefonisch contact met jou op.

Onze Nerd neemt op het afgesproken moment gegarandeerd telefonisch contact met je op en helpt je meteen verder.

Ga meteen aan de slag.

Je bent slechts 2 minuten verwijderd van hulp door Nerds.
Direct hulp aanvragen

Meer dan 65.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Met een gemiddelde beoordeling van 9.4 behoort Nerds tot de best beoordeelde hulp voor particulieren en kleine bedrijven.
De afspraak was snel gemaakt en ik werd op het afgesproken tijdstip gebeld. De adviseur was kundig, doelgericht en geduldig. En na afloop werkte mijn laptop naar behoren. Heel blij mee!
Ingrid
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Duidelijke uitleg op mijn vragen. Besproken hoe je met het probleem om kan gaan totdat er een nieuwe update van Apple uitgebracht is.
Tineke van den Tillaart
PC probleem na update. Dat is vakkundig en snel opgelost. Zeer tevreden
Katrina Scutt
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Voor mij al ± 10 jaar een geruststellende gedachte. Als ik er niet uit kom (ik ben niet heel erg handig) dan bel ik Nerds op. Ze komen bij mij binnen (MacBook) en het is zo gefixt. Al jaren hulp van o.a. Lars en Roger
Jean Severen
Het is natuurlijk erg fijn als je laptop gewoon werkt. Maar als het soms niet werkt, wat dan? Zelf proberen op te lossen is geen optie. Sinds enige tijd heb ik dus een abonnement bij Nerds. Inmiddels heeft dat zijn geld dubbel en dwars opgeleverd. Vriendelijke, echter ook zeer professionele hulp. Hebben enorm veel kennis van zowel Windows als Mac OS. Denken goed mee, zijn oplossingsgericht. Een bijzonder fijn concept voor een computer leek.
Jaap Graveland
Niet iedereen heeft kennis van de iMac. Meestal gaat alles goed. Maar soms werkt iets niet zoals je wilt. Het is dan top dat je direct iemand aan de lijn krijgt die wel de Mac door en door kent en het probleem oplost. De kosten van die ondersteuning vallen in het niet bij het verlies aan arbeidsuren doordat de Mac niet werkt zoals het moet of het via handige buurmannen proberen de boel aan de gang te krijgen
Jurjen Oosterbaan Martinius
Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat. Ik ben er heel blij mee.
Monique Postma

De beste hulp voor al je digitale uitdagingen.

Heb je een vraag of een probleem met je computer, tablet of smartphone? Wij helpen je verder. Vaak hebben wij het binnen 1 kwartier al opgelost.

Onafhankelijk advies.

Wij zijn niet gebonden aan leveranciers van producten of diensten. Daarom geven wij je altijd het beste advies.

Hulp door échte experts.

Onze specialisten hebben écht verstand van zaken, waardoor wij je snel en deskundig kunnen helpen met al je vragen en problemen.

Geen verborgen kosten.

Je betaalt alleen voor de tijd dat we bezig zijn met het oplossen van jouw vraag of probleem. Geen verborgen kosten of addertjes onder het gras.

Zeer hoog beoordeeld.

Meer dan 100.000 klanten hebben onze dienstverlening beoordeeld met een 9.4.  Probeer Nerds en ontdek zelf waarom!

Hulp op afstand, wanneer het jou uitkomt.

Door met je mee te kijken kunnen wij problemen snel identificeren en oplossen. Dat maakt het wel zo makkelijk, voor jou én onze Nerd.

Je zit nergens aan vast.

Er is geen verplicht abonnement, we verkopen je geen onnodige nieuwe apparatuur en er zijn geen verborgen kosten.

Betaal achteraf met iDEAL of credit card.

Nadat onze Nerd je geholpen heeft heb je 2 weken de tijd om te betalen met iDEAL, credit card of Apple Pay.

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van Nerds? Kies dan voor Nerds Plus voor aanvullende voordelen én korting.

Nerds Helpdesk Tarieven
Direct hulp aanvragen

Krijg 10% korting met Nerds Plus.

Ben je van plan om vaker gebruik te maken van onze diensten? Ontdek waarom bijna 80% van onze klanten voor Nerds Plus kiest.
Bekijk tarieven

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur