De servicedesk van de toekomst draait op Nerds.
Nerds is de service partner van klantgerichte ISP’s, MSP’s, telecom-, tech- en SaaS-bedrijven.
> 100.000 eindgebruikers
Zeer hoog beoordeeld
Flexibel en schaalbaar

Meer dan 100.000 eindgebruikers beoordelen onze diensten gemiddeld met een 9,4 uit 10.
Introductie
Realiseer een stabiele, schaalbare én klantgerichte servicedesk.
Vanuit ons Shared Service Center versterken onze Nerds jouw interne servicedesk wanneer jij dat nodig hebt. Wij werken veilig en efficiënt met jouw systemen, volgens jouw processen en onder jouw naam.
Flexibel en schaalbaar.
Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.
Team op maat.
Stel een team samen dat jouw merk perfect vertegenwoordigt.
Volledig geïntegreerd.
Snelle & veilige integratie met jouw bestaande systemen.
Voor elke serviceorganisatie.
Onze oplossingen werken voor elke organisatiegrootte.
Services
Waar wij je bij helpen.
Van flexibele periodieke ondersteuning tot een structurele totaaloplossing.
Nerds Support
Tickets behandelen.
Via onze integratie wijs je tickets direct – handmatig of automatisch – toe aan jouw team van Nerds.
Nerds Workflows
Werkprocessen uitvoeren.
Bespaar tijd en kosten met slimme inrichting van het uitvoeren van repetitieve taken.
Nerds Frontline
Eerstelijns calls behandelen.
Routeer eenvoudig calls naar jouw team van Nerds. Wij lossen ruim 75% van de verzoeken direct op.
Nerds Servicedesk-as-a-Service
Volledige servicedesk beheren.
Realiseer tevreden klanten zonder zorgen door jouw servicedesk volledig uit te besteden.
De 4 voordelen van een Hybride Servicedesk.
Versterk je interne servicedesk met de voordelen onze Nerds vanuit ons Shared Service Center.
01
Lagere kosten
Met het pay-per-use model bespaar je tot wel 40% op personeelskosten.
02
Hogere servicelevels
Vang eenvoudig pieken en dalen in volumes op en zet je eigen team efficiënter in.
03
Minder zorgen
Minimaliseer impact van doorstroom, uitstroom en ziekte van personeel.
04
Tevreden klanten
Hoge CSAT door geweldige bereikbaarheid en een hoog oplossingspercentage.
Skills
Onze expertise.
Direct inzetbare expertise voor jouw organisatie.
Microsoft 365
Alles over de zakelijke toepassingen van Microsoft.
Google Workspace
Of gebruiken jouw klanten het equivalent van Google?
Windows
Het meest gebruikte besturingssysteem.
macOS
Populair bij steeds meer (zakelijke) gebruikers.
Android & iOS
Alles voor Smartphones & tablets.
Wi-Fi & netwerken
Routers, switches en accesspoints.
VOIP telefonie
Zoals voor SIP Trunks, toestelconfigratie en meer.
Hosting & DNS
Domeinnaam, website
en e-mail.
en e-mail.
Security
Anti-virus, anti-malware en bescherming tegen phishing.
Websitebeheer
Hulp bij vrijwel alle CMS systemen.
Smart Home
Zowel voor de ecosystemen als de individuele apparaten.
Jouw custom skill
Wij trainen onze Nerds specifiek voor jouw bedrijf.
Toepassingen
Veilige integratie met jouw applicatielandschap.
Praktische oplossingen voor jouw servicedesk-uitdagingen.
Autotask
Integratie met ticketingsysteem.
TOPdesk
Integratie met ticketingsysteem.
Freshdesk
Integratie met ticketingsysteem.
Datto RMM
Integratie met beheerconsole.
Microsoft 365
Integratie met beheerconsole.
TeamViewer
Integratie met beheersconsole.
Toepassingen
Praktische toepassingen.
Praktische oplossingen voor jouw servicedesk-uitdagingen.
Hoge tevredenheid
Klantgericht én probleemoplossend.
Een hoge beoordeling is niet alleen iets waar we trots op zijn, maar ook een vereiste. Gelukkig beoordelen onze eindgebruikers, opdrachtgevers en medewerkers onze diensten met hoge scores.
9,4 uit 10
Gemiddelde beoordeling
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
50.000+
Unieke beoordelingen
Gemeten over alle interacties met klanten van onze partners.
81%
Beoordeelt ons met 10 uit 10
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
39%
Liet een beoordeling achter
We ontvangen veel feedback dankzij onze laagdrempelige methode.