De servicedesk van de toekomst draait op Nerds.

Nerds is de service partner van klantgerichte ISP’s, MSP’s, telecom-, tech- en SaaS-bedrijven.
> 100.000 eindgebruikers
Zeer hoog beoordeeld
Flexibel en schaalbaar
Meer dan 100.000 eindgebruikers beoordelen onze diensten gemiddeld met een 9,4 uit 10.
Introductie

Realiseer een stabiele, schaalbare én klantgerichte servicedesk.

Vanuit ons Shared Service Center versterken onze Nerds jouw interne servicedesk wanneer jij dat nodig hebt. Wij werken veilig en efficiënt met jouw systemen, volgens jouw processen en onder jouw naam.

Flexibel en schaalbaar.

Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.

Team op maat.

Stel een team samen dat jouw merk perfect vertegenwoordigt.

Volledig geïntegreerd.

Snelle & veilige integratie met jouw bestaande systemen.

Voor elke serviceorganisatie.

Onze oplossingen werken voor elke organisatiegrootte.
Services

Waar wij je bij helpen.

Van flexibele periodieke ondersteuning tot een structurele totaaloplossing.
Nerds Support

Tickets behandelen.

Via onze integratie wijs je tickets direct – handmatig of automatisch – toe aan jouw team van Nerds.

Nerds Workflows

Werkprocessen uitvoeren.

Bespaar tijd en kosten met slimme inrichting van het uitvoeren van repetitieve taken.

Nerds Frontline

Eerstelijns calls behandelen.

Routeer eenvoudig calls naar jouw team van Nerds. Wij lossen ruim 75% van de verzoeken direct op.

Nerds Servicedesk-as-a-Service

Volledige servicedesk beheren.

Realiseer tevreden klanten zonder zorgen door jouw servicedesk volledig uit te besteden.

De 4 voordelen van een Hybride Servicedesk.

Versterk je interne servicedesk met de voordelen onze Nerds vanuit ons Shared Service Center.

01
Lagere kosten
Met het pay-per-use model bespaar je tot wel 40% op personeelskosten.
02
Hogere servicelevels
Vang eenvoudig pieken en dalen in volumes op en zet je eigen team efficiënter in.
03
Minder zorgen
Minimaliseer impact van doorstroom, uitstroom en ziekte van personeel.
04
Tevreden klanten
Hoge CSAT door geweldige bereikbaarheid en een hoog oplossingspercentage.
Skills

Onze expertise.

Direct inzetbare expertise voor jouw organisatie.

Microsoft 365

Alles over de zakelijke toepassingen van Microsoft.

Google Workspace

Of gebruiken jouw klanten het equivalent van Google?

Windows

Het meest gebruikte besturingssysteem.

macOS

Populair bij steeds meer (zakelijke) gebruikers.

Android & iOS

Alles voor Smartphones & tablets.

Wi-Fi & netwerken

Routers, switches en accesspoints.

VOIP telefonie

Zoals voor SIP Trunks, toestelconfigratie en meer.

Hosting & DNS

Domeinnaam, website
en e-mail.

Security

Anti-virus, anti-malware en bescherming tegen phishing.

Websitebeheer

Hulp bij vrijwel alle CMS systemen.

Smart Home

Zowel voor de ecosystemen als de individuele apparaten.

Jouw custom skill

Wij trainen onze Nerds specifiek voor jouw bedrijf.
Toepassingen

Veilige integratie met jouw applicatielandschap.

Praktische oplossingen voor jouw servicedesk-uitdagingen.
Integration icon

Autotask

Integratie met ticketingsysteem.
Integration icon

TOPdesk

Integratie met ticketingsysteem.
Integration icon

Freshdesk

Integratie met ticketingsysteem.
Integration icon

Datto RMM

Integratie met beheerconsole.
Integration icon

Microsoft 365

Integratie met beheerconsole.
Integration icon

TeamViewer

Integratie met beheersconsole.
Toepassingen

Praktische toepassingen.

Praktische oplossingen voor jouw servicedesk-uitdagingen.
Use case

Opvangen van capaciteitsproblemen.

Geen zorgen meer over ziekte, verlof of onverwachte uitval. Nerds biedt onmiddellijke ondersteuning en voorkomt onderbezetting.
Use case

Verbeteren van de reactietijd op nieuwe tickets en calls.

Onze eerstelijn pakt nieuwe tickets en calls snel op, lost meer dan 75% direct op en verzorgt indien nodig uitstekende werkvoorbereiding.
Use case

Op- en afschalen tijdens pieken en daluren.

Realiseer hoge servicelevels, zonder overbezetting en tot wel 40% lagere kosten.
Use case

Eenvoudig opschalen bij groei of nieuwe projecten.

Neem nieuwe klanten en projecten aan, zonder de continuïteit voor bestaande klanten onder druk te zetten.
Use case

Voorkomen van afleiding door inkomende telefonie.

Veel medewerkers werken liever via tickets. Met Nerds op telefonische support verhoog je de productiviteit en tevredenheid.
Use case

Helpen van klanten die je anders niet kunt bedienen.

Door toegang tot aanvullende expertise kun je klanten helpen in domeinen waarin jouw organisatie minder sterk is.
Use case

Uitbreiden van openingstijden naar de avond en het weekend.

Klanten verwachten steeds vaker support buiten kantooruren. Nerds biedt dit aan zonder extra vaste personeelskosten.
Hoge tevredenheid

Klantgericht én probleemoplossend.

Een hoge beoordeling is niet alleen iets waar we trots op zijn, maar ook een vereiste. Gelukkig beoordelen onze eindgebruikers, opdrachtgevers en medewerkers onze diensten met hoge scores.
9,4 uit 10
Gemiddelde beoordeling
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
50.000+
Unieke beoordelingen
Gemeten over alle interacties met klanten van onze partners.
81%
Beoordeelt ons met 10 uit 10
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
39%
Liet een beoordeling achter
We ontvangen veel feedback dankzij onze laagdrempelige methode.