Servicedesk voor de slimste bedrijven van Nederland.
Flexibele ondersteuning voor starters, zelfstandigen en het MKB. Krijg direct hulp van onze Nerds, zonder opstartkosten en zonder verplicht abonnement.
Direct hulp aanvragen
Beoordeling 9,4 uit 10
Persoonlijk contact
Ruime openingstijden
Introductie
De flexibele én toegankelijke servicedesk voor ondernemers en bedrijven.
Jij kan als ondernemer of als organisatie eenvoudig gebruik maken van de expertise van onze Nerds. We helpen je bij simpele gebruikersvragen én complexe IT vraagstukken.
Voor organisaties van 1 tot 250 medewerkers.
Voor eenmalig gebruik of als jouw structurele servicedesk.
Zonder opstartkosten of verplicht abonnement.
Maximale flexibiliteit.
Gebruik onze diensten zonder langdurige contracten of vaste verplichtingen. Onze hulp schaal je makkelijk op, maar ook af.
Onafhankelijke hulp.
Geen verborgen belangen bij jouw IT landschap, zodat je altijd de beste oplossing krijgt die perfect aansluit bij jouw situatie.
Hoog beoordeeld.
Je wordt geholpen door Nerds met vakkennis. En dat blijkt uit een waardering met een gemiddelde beoordeling van 9,4 uit 10.
We groeien met je mee.
Je krijgt altijd altijd de IT-ondersteuning die past bij de grootte en behoeften van je bedrijf, nu en in de toekomst.
Maak direct gebruik van onze servicedesk.
Ga direct van start met IT support van Nerds, zonder gedoe. In minder dan 2 minuten heb je een afspraak gepland met een van onze Nerds.
Wordt direct geholpen of plan een afspraak voor later.
99,9% van onze afspraken zijn stipt op tijd.
Meer dan 100.000 gebruikers gingen je voor.
Ontdek onze oplossingen voor starters en zelfstandigen.
IT-support kan wél eenvoudig zijn. Van kleine vragen tot belangrijke IT-beslissingen, onze Nerds staan voor je klaar.
Oplossingen voor starters en zelfstandigen
Ontdek onze oplossingen voor bedrijven in het MKB.
Zakelijke IT-support voor starters, zelfstandigen en het MKB. Bijvoorbeeld voor Microsoft 365 of cybersecurity.
Oplossingen voor het MKB
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
Met een gemiddelde beoordeling van 9,4 behoort Nerds tot de best beoordeelde hulp voor particulieren en kleine bedrijven.
Hele fijne club mensen die ontzettend goed weten hoe ze de klant het snelst kunnen helpen. Ben al 10 jaar klant inmiddels en naar grote tevredenheid. Ze weten ook veel over de combinatie Apple met Microsoft en hoe de systemen met elkaar werken.
Sylvia Helder
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Alle keren dat wij tot nu toe een beroep hebben gedaan op Nerds zijn wij zeer deskundig, snel en doortastend geholpen door vriendelijke medewerkers, die laten zien wat zij doen zodat wij er ook nog iets van opsteken. Wij vinden het een geruststellend idee, dat wij, betrekkelijke digibeten, in geval van problemen met onze iMac, ergens terecht kunnen waar ze adaequaat en tegen een redelijke vergoeding opgelost kunnen worden. Kortom, niets dan lof voor Nerds.
Yann Aren
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Zou niet zonder de Nerds kunnen. Zij staan mij al meer dan 10 jaar bij met raad en daad. Topkwaliteit tegen een hele redelijke prijs. Kan de Nerds van harte aanbevelen.
Oscar Hammerstein
Mijn wensen bleken enigszins af te wijken van de standaard opstart service, maar ik ben vriendelijk, snel en vakkundig verder geholpen. Een volgende keer zal ik Nerds zeker weer raadplegen.
Nils van Beek
Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat. Ik ben er heel blij mee.
Monique Postma
Weer fijn snel en goed geholpen met wat praktische uitleg over gebruik van mijn MacbookAir. Blijven leren!
Maud van Zandvoort
Zo fijn; grote irritatie aan mijn kant is een klein probleem voor de nerds van Nerds. Binnen 10 minuten is mijn probleem via Teamviewer opgelost en ik kan weer door met de dingen die ik die dag wil doen. Thanks weer!
Miriam Greeve