Download en installeer de Nerds Support App.
Wij kijken veilig op afstand met je mee. Zo kunnen wij problemen snel identificeren en voor je oplossen.
We kijken veilig op afstand met je mee.
Geef ons eenmalig toestemming om met je mee te kijken, dan lossen we het probleem snel en deskundig voor je op.
Bewezen technologie.
Er is geen verplicht abonnement, we verkopen je geen onnodige nieuwe apparatuur en er zijn geen verborgen kosten.
Alleen met jouw toestemming.
Als je ons toestemming geeft om mee te kijken, deel je de unieke cijfercode met onze Nerd.
Veilig en tijdelijk.
Zodra onze Nerd klaar is en de sessie verbreekt, kunnen we niet meer met je mee kijken. De code vervalt, en de volgende keer krijgen we een nieuwe code.
Veelgestelde vragen
We helpen je graag verder!
Ik was eerder een Nerds Premium member, wat betekent dit voor mij?
We houden rekening met de voordelen die je al van ons kreeg. Dat betekent dat jouw gratis jaarlijkse Mac Check of Computer Onderhoudsbeurt nog steeds een onderdeel is van je abonnement. Onze tarieven voor support zijn inmiddels gewijzigd, het voornaamste verschil is dat we onze hulp voortaan per kwartier in rekening brengen. Heb je nog meer vragen hierover? Stuur ons even een mailtje!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.
Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur