Resources
Over Nerds

Bekijk onze voorwaarden.

Algemene voorwaarden.

Versie 1.1 januari 2024.

Nerds Plus voorwaarden.

Versie 1.1 januari 2024.

Privacy Statement.

Versie 1.1 januari 2024.

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!
Ik was eerder een Nerds Premium member, wat betekent dit voor mij?
We houden rekening met de voordelen die je al van ons kreeg. Dat betekent dat jouw gratis jaarlijkse Mac Check of Computer Onderhoudsbeurt nog steeds een onderdeel is van je abonnement. Onze tarieven voor support zijn inmiddels gewijzigd, het voornaamste verschil is dat we onze hulp voortaan per kwartier in rekening brengen. Heb je nog meer vragen hierover? Stuur ons even een mailtje!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Mag iemand anders ook gebruik maken van mijn Nerds Plus korting?
Nee, een Nerds Plus abonnement is persoonlijk. Wij koppelen de voordelen aan jouw mailadres en telefoonnummer. Als je vanuit dat mailadres contact opneemt, dan wordt jouw betaalverzoek automatisch gekoppeld aan je Nerds Plus abonnement. Zo zorgen we ervoor dat je nooit teveel betaalt!
Hoe kan ik mijn Nerds Plus abonnement stopzetten?
Wij vragen je om opzeggingen altijd per mail te sturen. Dit kan naar klantenservice@nerds.nl. De minimum looptijd van Nerds Plus is één jaar, daarna kun je maandelijks opzeggen. De opzegtermijn is één maand. Heb je ook de add-on actief waarmee je jaarlijks een gratis computer onderhoudsbeurt krijgt? Dan kun je dit niet tussentijds beëindigen in een abonnementsjaar waarin we deze onderhoudsbeurt al uitgevoerd hebben.
Nerds team 3 naast elkaar

Heb je nog een vraag over onze dienstverlening?

Neem dan vrijblijvend contact met op met een van onze adviseurs.
Contact met een adviseur