Ontdek Nerds Dispatch
Een geweldige servicedesk draait op Nerds.
White-label service en support voor klantgerichte ISP's, MSP's, ISV's, telecom-, tech- en SaaS-bedrijven.
> 100.000 eindgebruikers
9,4 / 10 beoordeling
Flexibel en schaalbaar
Introductie
Platform voor ondersteuning van jouw serviceorganisatie.
Nooit meer zorgen over je servicelevels, bezetting en klanttevredenheid. Maak eenvoudig en flexibel gebruik van onze Nerds die jouw servicedesk ondersteunen waar dat nodig is.
Meer dan 50 vaardigheden direct inzetbaar.
Direct toegang tot onze kennis en capaciteit.
Als tijdelijke ondersteuning of duurzame samenwerking.
Volledig white-label.
Maak direct gebruik van onze expertise, in jouw merkbeleving.
Eenvoudig te integreren.
Onze diensten sluiten naadloos aan op jouw applicatielandschap.
Flexibel en schaalbaar.
Je betaalt alleen voor wat je gebruikt, van 1 tot 100 Nerds.
Voor elke serviceorganisatie.
Van klein tot groot, onze oplossingen werken voor elke organisatie.
Verbeter de bereikbaarheid en kwaliteit van jouw telefonisch klantcontact met Nerds Dispatch.
Nerds Dispatch is de nieuwe standaard voor telefonisch klantcontact. Zowel jouw eindgebruikers als medewerkers profiteren van de geweldige triage en werkvoorbereiding door onze Nerds.
Zorg dat je klanten snel en vakkundig te woord worden gestaan
De schaalbare oplossing voor telefonische bereikbaarheid
De perfecte werkvoorbereiding voor je interne serviceorganisatie
Klantgerichte white-label ondersteuning met Nerds Support.
Flexibele ondersteuning voor je support team, behandeld door onze vakkundige Nerds.
Ontdek Nerds Support
Krijg grip op je werkprocessen met Nerds Workflows.
Wij ondersteunen je bij al je bedrijfsprocessen, zoals migraties en het onboarden van nieuwe klanten.
Ontdek Nerds Workflows
Nerds zijn de nieuwe helden van jouw servicedesk.
Onze Nerds staan klaar om jouw team en klanten te ondersteunen.
Meer dan 50 vaardigheden direct inzetbaar.
Onze Nerds weten (bijna) alles over vrijwel alle apparaten. Daarnaast hebben wij veel kennis van zakelijke diensten, zoals Microsoft 365 en Google Workspace.
We leren graag meer!
Een eigen product of dienst, of lever jij een product of dienst waar wij nog niet veel van af weten? Onze Nerds zijn leergierig en willen alles weten over jouw product. In no-time trainen wij onze Nerds voor de beste ondersteuning, specifiek voor jouw bedrijf. Zo kunnen we support op maat leveren.
Waar we jouw eindgebruikers bij kunnen helpen
Microsoft 365
Alles over de zakelijke toepassingen van Microsoft.
Google Workspace
Of gebruiken jouw klanten het equivalent van Google?
Windows
Het meest gebruikte besturingssysteem.
macOS
Populair bij steeds meer (zakelijke) gebruikers.
Android & iOS
Alles voor Smartphones & tablets.
Wi-Fi & netwerken
Routers, switches en accesspoints.
VOIP telefonie
Zoals voor SIP Trunks, toestelconfigratie en meer.
Hosting & DNS
Domeinnaam, website
en e-mail.
en e-mail.
Security
Anti-virus, anti-malware en bescherming tegen phishing.
Websitebeheer
Hulp bij vrijwel alle CMS systemen.
Smart Home
Zowel voor de ecosystemen als de individuele apparaten.
Jouw custom skill
Wij trainen onze Nerds specifiek voor jouw bedrijf.
Klantgericht én probleemoplossend.
Een hoge beoordeling is niet alleen iets waar we trots op zijn, maar ook een vereiste. Gelukkig beoordelen onze eindgebruikers, opdrachtgevers en medewerkers onze diensten met hoge scores.
9,4 uit 10
Gemiddelde beoordeling
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
50.000+
Unieke beoordelingen
Gemeten over alle interacties met klanten van onze partners.
81%
Beoordeelt ons met 10 uit 10
Daar hebben we hard voor gewerkt en zijn we enorm trots op.
39%
Liet een beoordeling achter
We ontvangen veel feedback dankzij onze laagdrempelige methode.