Acer Support.

4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
Probleem met laptops en meer van Acer? Een van onze betrouwbare Nerds helpt je direct verder – snel, veilig en in begrijpelijke taal.
Meer dan 30 Nerds staan voor je klaar.
Bijvoorbeeld Roger, Kaya en Idir helpen je graag verder.
Acer Support.
Nerds Helpdesk

Slimme hulp voor alles dat digitaal is.

Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk

We helpen je bij elke uitdaging!

Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Hoe het werkt

Ervaar het gemak van hulp op afstand.

Vraag direct hulp aan.

Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.

Direct hulp aanvragen

Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.

Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.

Jij kunt snel weer verder.

Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.

Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Tarieven

Slimme hulp voor een duidelijke prijs.

Support

Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer

Support voor Nerds Members

Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen

Support voor Premium Members

Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Nerds Managed Support

Waarom meer dan 175.000 gebruikers voor Nerds kiezen.

Nerds Helpdesk

Bij Nerds draait het om jou.

We luisteren naar je, nemen de tijd om alles helder uit te leggen en zorgen dat je snel en met een goed gevoel verder kunt. Of het nu gaat om een simpele vraag of een complexe IT-uitdaging: je staat er nooit alleen voor. Onze Nerds spreken begrijpelijke taal, denken met je mee en lossen het voor je op — altijd persoonlijk en professioneel.
Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen achteraf.
Wij hebben kennis van elk merk, elk apparaat en alle software.
Wij komen 99% van onze afspraken na en zijn dus altijd op tijd.

Waarom je kiest voor Nerds Helpdesk.

Een Nerd voor elke vraag.
Je krijgt altijd iemand die weet wat er moet gebeuren en je direct verder helpt.
Veilig en betrouwbaar.
Je probleem wordt opgelost terwijl je meekijkt via een beveiligde verbinding.
Kwaliteitsgarantie.
Niet tevreden? Dan lossen we het probleem alsnog voor je op.
Beoordelingen

Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Goede en snelle check, hij was binnen 10 min. klaar.
CJ
Geen wachtrij, kundige mensen. Je wordt gebeld volgens afspraak dus geen wachtrij. Kundige en zeer vriendelijke helpers
Hanneke Smulders
De migratie van mijn 'oude' MacBook naar mijn nieuwe Pro was niet vlekkeloos verlopen. Met name het onmisbare archief van mijn mailprogramma was niet overgezet. Dankzij Max is dat alsnog gelukt. Verder heeft hij enkele, voor hem kleine, zaken rechtgebreid. Mijn nieuwe Pro werkt nu als een zonnetje. Grote klasse en veel respect voor de deskundigheid van Max!
Jan Henk Vinckers
Geweldige service van Nerds, snel en accuraat, van een ogenschijnlijk makkelijk probleem _ de scan van de printer functioneerde niet_ maar uiteindelijk was het diep graven in mijn iMac om de scan weer te laten functioneren. Buitengewoon profesioneel!
Maarten Braat
De Nerds zijn altijd mijn grote hulp en redding. Super dat ik op jullie kan vertrouwen en dat het altijd weer goed komt. Fijn dat jullie er zijn!
Klant E
Altijd snelle en deskundige hulp. De medewerkers denken actief met je mee. Krijg nooit het idee dat ze het gesprek rekken om zo meer inkomsten te genereren. Gewoon goed!!
Chantal
Roger heeft mij goed en duidelijk uitgelegd hoe het probleem verholpen kan worden. Hij denkt daarin mee met mij als klant om tot de beste oplossing te komen. Super fijn.
Pascale Roubroeks
Wederom door de applenerds fantastisch geholpen. Zien snel waar het probleem ligt en lossen het uiteraard op!! dankjewel
Albert den Ronden
Altijd vakkundig en snel geholpen. Maar niet doorvertellen, want anders krijgen De Nerds het straks te druk.
Bart van Delft
ik had problemen met mijn draadloze muis. Ik had hiervan het bestuurprogramma verstoord met een programma om een controler te koppelen en ben hierbij binnen een uur geholpen. voor hulp zou ik ze zeker aanraden.
Flip
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Snel en adequaat geholpen bij een agenda probleem op mijn iPhone
Frank Voet
De persoon aan de telefoon had alle geduld met mij en heeft alles uitgelegd, hoe en waarom. Prima helpdesk.
J. Foster
super goede hulp, zelfs met hun ogen dicht weten deze Nerds wat ze (moeten) doen. ik ben al 10 jaar klant en altijd snel en goed geholpen.
Trienette Struik
Arin is echt fantastische hulp geweest bij installeren van mijn nieuwe macbook. Snel, rustig in uitleg en meedenken! Heel erg blij mee.
Esther van de Wouw
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Ayuub heeft met een duizelingwekkende snelheid mijn inlogverwarringen begrepen. En net zo snel opgelost. En zelfs nog meer dan dat: ook een onnodig abonnement kon worden opgeheven. Hij heeft zichzelf daarmee ook nog eens terugverdiend. Bestaat een rapportcijfer 11? Bij deze dan!
Maarten Hoogslag
Zoals altijd weer top service! Ze luisteren goed, analyseren snel het probleem en ook deze keer konden ze het weer oplossen!
Anne-Mieke van den Hoeven
De Computernerds zijn een aanrader. Ik ben tot op heden altijd adequaat en tot grote tevredenheid geholpen. En de mensen zijn nog supervriendelijk ook. Helaas moet ik vaak wel lang wachten als ik bel, maar het fijne is dat, als het wachten je te lang duurt, je het gesprek kunt beëindigen. De nerds bellen je dan terug!
Annelies Zijp
Arin van Nerds heeft mijn Tado thermostaat opnieuw geïnstalleerd, supersnel en hij doet het nu fantastisch. Ik ben er heel blij mee. De afspraak was ook snel en correct geregeld.
Marianne
Snelle en adequate hulp, goede uitleg en competente ondersteuning. Heel blij mee.
Fons van Rooij
Alle keren dat wij tot nu toe een beroep hebben gedaan op Nerds zijn wij zeer deskundig, snel en doortastend geholpen door vriendelijke medewerkers, die laten zien wat zij doen zodat wij er ook nog iets van opsteken. Wij vinden het een geruststellend idee, dat wij, betrekkelijke digibeten, in geval van problemen met onze iMac, ergens terecht kunnen waar ze adaequaat en tegen een redelijke vergoeding opgelost kunnen worden. Kortom, niets dan lof voor Nerds.
Yann Aren
Snel en correct geholpen
Charlotte van Bokkum
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
Snel contact en omdat mijn verbinding (vanuit mijn laptop) was verbroken is zeer deskundig, via de telefonische verbinding, het probleem opgelost! Net als eerdere ervaringen is dit grote klasse. Kosten wegen niet op tegen uren zoeken en proberen.
André de Reus
Zojuist een Mac check laten uitvoeren door Max van de Nerds volgens schema. Alles prima verlopen en mijn Mac weer up-to-date. Met dank!
Hans Baars
Top bedrijf en een altijd weer correct en supergoed geholpen
Wil Drijvers
Geweldig geholpen met installatie TADO. Lukte me niet om de TADO V3 open therm te installeren. Ook mijn loodgieter kwam er niet uit. Via de telefoon snel en super goed geholpen. Systeem werkt nu goed. Nerds heeft verstand van zaken! Ik zou Nerds zeker aanbevelen!
Jurgen
De migratie van mijn 'oude' MacBook naar mijn nieuwe Pro was niet vlekkeloos verlopen. Met name het onmisbare archief van mijn mailprogramma was niet overgezet. Dankzij Max is dat alsnog gelukt. Verder heeft hij enkele, voor hem kleine, zaken rechtgebreid. Mijn nieuwe Pro werkt nu als een zonnetje. Grote klasse en veel respect voor de deskundigheid van Max!
Jan Henk Vinckers
super goede hulp, zelfs met hun ogen dicht weten deze Nerds wat ze (moeten) doen. ik ben al 10 jaar klant en altijd snel en goed geholpen.
Trienette Struik
als je niet meer kunt mailen raak je in paniek en de helpdesk heeft snel en professioneel me uitstekend geholpen, wat een uitkomst, ik ben er heel erg tevreden over, dank u wel voor deze geweldige uitkomst om mee te kijken bij mijn computer!
Nicoline
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
Reviews
FAQ

Veelgestelde vragen.

Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.