Hulp bij problemen met Externe harde schijven & SSD’s
4.7 uit 5.0 beoordeling
Heb je een vraag, loopt iets vast of zoek je advies? Onze Nerds staan voor je klaar. We helpen je bij technische problemen, beantwoorden je vragen en denken met je mee.
Nerds Helpdesk
Slimme hulp voor alles dat digitaal is.
Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Probleemoplossingen
Waar we je bijvoorbeeld bij kunnen helpen.
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk
We helpen je bij elke uitdaging!
Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Hoe het werkt
Ervaar het gemak van hulp op afstand.
Vraag direct hulp aan.
Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.
Direct hulp aanvragen
Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.
Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.
Jij kunt snel weer verder.
Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.
Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Tarieven
Slimme hulp voor een duidelijke prijs.
Support
Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer
Support voor Nerds Members
Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen
Support voor Premium Members
Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Nerds Managed Support
Waarom meer dan 175.000 gebruikers voor Nerds kiezen.
Nerds Helpdesk
Bij Nerds draait het om jou.
We luisteren naar je, nemen de tijd om alles helder uit te leggen en zorgen dat je snel en met een goed gevoel verder kunt. Of het nu gaat om een simpele vraag of een complexe IT-uitdaging: je staat er nooit alleen voor. Onze Nerds spreken begrijpelijke taal, denken met je mee en lossen het voor je op — altijd persoonlijk en professioneel.
Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen achteraf.
Wij hebben kennis van elk merk, elk apparaat en alle software.
Wij komen 99% van onze afspraken na en zijn dus altijd op tijd.

Waarom je kiest voor Nerds Helpdesk.
Een Nerd voor elke vraag.
Je krijgt altijd iemand die weet wat er moet gebeuren en je direct verder helpt.
Veilig en betrouwbaar.
Je probleem wordt opgelost terwijl je meekijkt via een beveiligde verbinding.
Kwaliteitsgarantie.
Niet tevreden? Dan lossen we het probleem alsnog voor je op.
Beoordelingen
Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.
Nerds altijd een top Service altijd een goede oplossing nog nooit teleurgesteld geweest
Guus Hendriks
Top bedrijf en een altijd weer correct en supergoed geholpen
Wil Drijvers
mdat ik problemen had met de migratie van een oude iMac naar een nieuwe heb ik Nerds ingeschakeld. De medewerker van Nerds was bijzonder deskundig en goed in het oplossen van de problemen. Hij werkte erg snel en accuraat. Bovendien heeft hij een aantal dingen sneller en beter ingesteld zodat mijn nieuw Mac werkt als een zonnetje. Dankjewel! Zeer aanbevolen!!!
Kees van Willigenburg
Snelle en adequate hulp, goede uitleg en competente ondersteuning. Heel blij mee.
Fons van Rooij
Enorm goed geholpen! Als zelfgeclaimde digibeet had ik een probleem met het opnieuw opstarten van mijn MacBook, maar wist eigenlijk niet goed wát dat probleem was. Roger wist de juiste vragen te stellen, zodat hij al snel een goed beeld van de situatie én de verlossende oplossing had. Ik ben fan!
Esther ter Avest
super geholpen altijd. Snel contact en heel deskundig!! een aanrader als je met een digitaal probleem zit.
Henny van Rooij
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Arin is echt fantastische hulp geweest bij installeren van mijn nieuwe macbook. Snel, rustig in uitleg en meedenken! Heel erg blij mee.
Esther van de Wouw
Altijd correct, effectief, een heldere analyse en vakkundige reparatie, daarnaast, zoals vandaag, een zuiver advies, voor mogelijk verbetering in hard ware. Dat volg ik graag op.
Consumer
Snel en adequaat geholpen bij een agenda probleem op mijn iPhone
Frank Voet
Telefonisch, met Nerds, mijn Tado thermostaat ingeregeld tot het helemaal goed werkte. In één woord GEWELDIG. Bedankt Dion!
Fred Aarts
Niet iedereen heeft kennis van de iMac. Meestal gaat alles goed. Maar soms werkt iets niet zoals je wilt. Het is dan top dat je direct iemand aan de lijn krijgt die wel de Mac door en door kent en het probleem oplost. De kosten van die ondersteuning vallen in het niet bij het verlies aan arbeidsuren doordat de Mac niet werkt zoals het moet of het via handige buurmannen proberen de boel aan de gang te krijgen
Jurjen Oosterbaan Martinius
Fantastische service door geduld en goed luisteren. Als digibeet iedere keer weer tevreden. Aanrader (en nee, ik heb geen aandelen :))!
Ylene Haacke
Ik ben echt super geholpen door Roger van Nerds. Glasheldere uitleg en adviezen. Erg blij mee en een echte aanrader als je een gecompliceerd probleem hebt met je computer (in mijn geval een Mac).
Human Factormanagement
Ik had accuut probleem met belangrijke presentatie in Keynote. Foutmelding: presentatie kan niet worden bewaard. Na zelf diverse mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd, heb ik Nerds gebeld.In alle rust online met mij meegekeken, probleem snel verholpen en gelijk uitgelogd.
Adriaan
Heel erg blij en tevreden! Ik ben erg goed geholpen door Mickey met een probleem met mijn toetsenbord. Ik ga ze de volgende keer zeker nogmaals bellen!
CC
Snel contact en omdat mijn verbinding (vanuit mijn laptop) was verbroken is zeer deskundig, via de telefonische verbinding, het probleem opgelost! Net als eerdere ervaringen is dit grote klasse. Kosten wegen niet op tegen uren zoeken en proberen.
André de Reus
Telefonisch, met Nerds, mijn Tado thermostaat ingeregeld tot het helemaal goed werkte. In één woord GEWELDIG. Bedankt Dion!
Fred Aarts
Duidelijke uitleg op mijn vragen. Besproken hoe je met het probleem om kan gaan totdat er een nieuwe update van Apple uitgebracht is.
Tineke van den Tillaart
Ik ben fantastisch geholpen: mijn nieuw Epson-printer wilde niet scannen, maar uw ‘nerd’ ging net zolang door tot hij ontdekte wat het probleem was, waarna hij het snel heeft verholpen. Nadat hij op afstand gescand had, legde hij mij goed uit hoe ik voortaan zelf kan scannen. Kortom, een 10 voor de vakkundige en vriendelijke service van uw medewerker!
José Buur
Altijd snelle en deskundige hulp. De medewerkers denken actief met je mee. Krijg nooit het idee dat ze het gesprek rekken om zo meer inkomsten te genereren. Gewoon goed!!
Chantal
Snel en adequaat geholpen bij een agenda probleem op mijn iPhone
Frank Voet
Arin is echt fantastische hulp geweest bij installeren van mijn nieuwe macbook. Snel, rustig in uitleg en meedenken! Heel erg blij mee.
Esther van de Wouw
De Nerds helpt ons al jaren met alle zaken omtrent onze Macs. Betrouwbare fijne partij met kennis van zaken.
Bart van Delft
Geweldige service van Nerds, snel en accuraat, van een ogenschijnlijk makkelijk probleem _ de scan van de printer functioneerde niet_ maar uiteindelijk was het diep graven in mijn iMac om de scan weer te laten functioneren. Buitengewoon profesioneel!
Maarten Braat
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Han
"Nerds" lijkt als woord een negatieve klank te hebben maar gelukkig is de praktijk met klantvriendelijke en terzake deskundige mensen geen openbaring maar een geluk dat ze er zijn!! bedankt voor jullie geduld!! Noot : word maar abonnee!!
Peer Emmelot
Snel, deskundig, professioneel. Daarnaast altijd geduldig en vriendelijk, blij met Roger. Probleem opgelost dankzij Nerds!
Anita Wijnant
Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat. Ik ben er heel blij mee.
Monique Postma
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
Problemen met Outlook voor Mac. Database niet meer zichtbaar. Via overname iMac en Time Machine hebben professionele medewerkers op afstand het systeem weer in de lucht gebracht. Week later conversie naar AppleMail succesvol uitgevoerd en begeleid. Klasse!
Annery Lucassen
Zo fijn; grote irritatie aan mijn kant is een klein probleem voor de nerds van Nerds. Binnen 10 minuten is mijn probleem via Teamviewer opgelost en ik kan weer door met de dingen die ik die dag wil doen. Thanks weer!
Miriam Greeve

FAQ
Veelgestelde vragen.
Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.