Hulp bij problemen met Slimme verlichting

4.7 uit 5.0 beoordeling door 400+ klanten
Heb je een vraag, loopt iets vast of zoek je advies? Onze Nerds staan voor je klaar. We helpen je bij technische problemen, beantwoorden je vragen en denken met je mee.
Meer dan 30 Nerds staan voor je klaar.
Bijvoorbeeld Roger, Kaya en Idir helpen je graag verder.
Nerds Helpdesk

Slimme hulp voor alles dat digitaal is.

Heb je een vraag, wil je advies of moet er een technisch probleem worden opgelost? Onze Nerds helpen je met elk apparaat, alle software en ieder systeem dat je gebruikt.
Direct hulp van ervaren Nerds in duidelijke, begrijpelijke taal
Ondersteuning voor alle merken, apparaten, diensten en systemen
Oplossingen voor technische problemen én praktisch advies
Gebruiksadvies
Uitleg en ondersteuning bij digitale vragen of handelingen die niet lukken.
Installatie & configuratie
Hulp bij het instellen en configureren van je digitale apparaten en diensten, van A tot Z.
Software & applicaties
Hulp bij instellen, gebruiken en updaten van je apps en programma’s.
Wi-Fi, netwerk & verbindingen
Ondersteuning bij trage verbindingen, uitvallend internet of instellen van je netwerk.
Randapparatuur & accessoires
Koppelen, instellen of herstellen van printers, camera’s en andere accessoires.
Beveiliging & privacy
Beveiligen van apparaten en diensten en advies bij verdachte meldingen of instellingen.
Onderhoud
Verbeteren van de snelheid, stabiliteit en prestaties van je apparaten.
Updates
Ondersteuning bij systeemupdates, softwareversies en driver-installaties.
Cloud diensten
Ondersteuning bij inrichting, synchronisatie of toegang tot je cloudaccounts.
Accounts
Hulp met het aanmaken, inloggen en het beheren van accounts voor al je apps en diensten.
Hardware problemen
Oplossen van vastlopers, crashes of apparaten die niet meer starten of reageren.
Data & opslag
Oplossen van volle schijven, verloren bestanden of het overzetten van data.
Nerds Helpdesk

We helpen je bij elke uitdaging!

Welke vraag je ook hebt: je staat er niet alleen voor. Binnen elk digitaal domein hebben we een Nerd met de juiste kennis in huis. Zo zorgen we dat je altijd bij een behandelaar met de juiste expertise terechtkomt.
Hoe het werkt

Ervaar het gemak van hulp op afstand.

Vraag direct hulp aan.

Klik op direct hulp aanvragen, geef aan waar je hulp bij nodig hebt en kies zelf wanneer je geholpen wilt worden. Wij zorgen ervoor dat je snel gekoppeld wordt aan de juiste specialist.

Direct hulp aanvragen

Onze expert kijkt veilig op afstand met je mee.

Je wordt op het gekozen moment gegarandeerd telefonisch geholpen door onze Nerd. Via een beveiligde verbinding kijken we samen naar je scherm en lossen we het probleem direct voor je op.

Jij kunt snel weer verder.

Zodra je probleem is opgelost ontvang je een helder gespreksverslag met uitleg over wat we hebben gedaan. Heb je later nog vragen? Dan kun je eenvoudig opnieuw contact opnemen met dezelfde specialist.

Direct hulp aanvragen
Of bel met 088 - 1337 000
Tarieven

Slimme hulp voor een duidelijke prijs.

Support

Directe hulp bij je digitale vraag of probleem, zonder verplichtingen.
€ 25,00
Per kwartier
All-inclusive tarief
We kijken veilig. enop afstand met je mee.
Eén aanspreekpunt voor alles dat digitaal is.
Hulp op afstand, snel en veilig geregeld.
Betaal per keer

Support voor Nerds Members

Word member en krijg voordelige hulp, sneller antwoord en toegang tot onze AI.
€ 22,50
Per kwartier
+ € 2,99 per gebruiker per maand
Altijd korting op support en probleemoplossing.
Sneller geholpen met afspraken met prioriteit.
Korting op de producten en diensten van partners.
Meest gekozen

Support voor Premium Members

Krijg altijd hulp, inbegrepen voor een vast bedrag per maand.
Inbegrepen
10 support verzoeken per maand inbegrepen.
+ € 49,99 per gebruiker per maand
Onbeperkte support voor een vast bedrag.
Pro-actieve computer check & onderhoudsbeurt.
Voorspelbare kosten met een vast maandbedrag.
Maandelijks abonnement
Nerds Managed Support

Waarom meer dan 175.000 gebruikers voor Nerds kiezen.

Nerds Helpdesk

Bij Nerds draait het om jou.

We luisteren naar je, nemen de tijd om alles helder uit te leggen en zorgen dat je snel en met een goed gevoel verder kunt. Of het nu gaat om een simpele vraag of een complexe IT-uitdaging: je staat er nooit alleen voor. Onze Nerds spreken begrijpelijke taal, denken met je mee en lossen het voor je op — altijd persoonlijk en professioneel.
Geen verborgen kosten of onverwachte verrassingen achteraf.
Wij hebben kennis van elk merk, elk apparaat en alle software.
Wij komen 99% van onze afspraken na en zijn dus altijd op tijd.

Waarom je kiest voor Nerds Helpdesk.

Een Nerd voor elke vraag.
Je krijgt altijd iemand die weet wat er moet gebeuren en je direct verder helpt.
Veilig en betrouwbaar.
Je probleem wordt opgelost terwijl je meekijkt via een beveiligde verbinding.
Kwaliteitsgarantie.
Niet tevreden? Dan lossen we het probleem alsnog voor je op.
Beoordelingen

Meer dan 100.000 klanten gingen je naar tevredenheid voor.

Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Zojuist een Mac check laten uitvoeren door Max van de Nerds volgens schema. Alles prima verlopen en mijn Mac weer up-to-date. Met dank!
Hans Baars
Vandaag gebeld met een probleem in het contact formulier in onze Wordpress website. Ik binnen enkele minuten terug gebeld door hun specialist op het gebied van Wordpress. Eenmaal aan de lijn werd ik snel en goed geholpen tegen een eerlijk tarief. Alles doet het weer !
Gopro Emiel van Dam
Ik ben echt super geholpen door Roger van Nerds. Glasheldere uitleg en adviezen. Erg blij mee en een echte aanrader als je een gecompliceerd probleem hebt met je computer (in mijn geval een Mac).
Human Factormanagement
Wederom door de applenerds fantastisch geholpen. Zien snel waar het probleem ligt en lossen het uiteraard op!! dankjewel
Albert den Ronden
Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat. Ik ben er heel blij mee.
Monique Postma
Deze helpdesk is zeer professioneel. Ik ben op een manier geholpen die ik een ieder aan kan raden, De helpdesk medewerker was heel vriendelijk, en deskundig. Het probleem wat ik had werd snel opgelost en ik kan weer goed gebruik maken van mijn ipad Air.
Feike Toonen
Nerds: de redders wanneer je in complexe IT structuren de short-cut wil nemen. Zeer gewaardeerd.
Radboud
super goede hulp, zelfs met hun ogen dicht weten deze Nerds wat ze (moeten) doen. ik ben al 10 jaar klant en altijd snel en goed geholpen.
Trienette Struik
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Deze guys weten van wanten...
FJ Barao
Geweldige service van Nerds, snel en accuraat, van een ogenschijnlijk makkelijk probleem _ de scan van de printer functioneerde niet_ maar uiteindelijk was het diep graven in mijn iMac om de scan weer te laten functioneren. Buitengewoon profesioneel!
Maarten Braat
Het gemak waarmee contact gelegd wordt en de manier waarop ik geholpen ben is zo prettig! In Jip en Janneke taal voor mijn begrip, in alle rust en met opening voor eventuele verdere vragen. Blij met de nerds van Nerds!
Miriam
Roger heeft mij goed en duidelijk uitgelegd hoe het probleem verholpen kan worden. Hij denkt daarin mee met mij als klant om tot de beste oplossing te komen. Super fijn.
Pascale Roubroeks
Voor mij al ± 10 jaar een geruststellende gedachte. Als ik er niet uit kom (ik ben niet heel erg handig) dan bel ik Nerds op. Ze komen bij mij binnen (MacBook) en het is zo gefixt. Al jaren hulp van o.a. Lars en Roger
Jean Severen
Ik ben fantastisch geholpen: mijn nieuw Epson-printer wilde niet scannen, maar uw ‘nerd’ ging net zolang door tot hij ontdekte wat het probleem was, waarna hij het snel heeft verholpen. Nadat hij op afstand gescand had, legde hij mij goed uit hoe ik voortaan zelf kan scannen. Kortom, een 10 voor de vakkundige en vriendelijke service van uw medewerker!
José Buur
Had een probleem wat niemand kon oplossen op mijn Mac maar binnen 10” was alles conform wens. Daarna nog wat aanvullende kleine zaken opgelost en totaal binnen 20” alles weer werkzaam. Fantastisch!
Johan Wilmink
Ik ben geholpen door Roger, die mij heel duidelijk en to the point uitlegde waar de problemen waren ontstaan die ik had: hij heeft ongewenste, frauduleuze meldingen van een onbetrouwbare website verwijderd + gekeken of ik niet onbewust via in-app een abonnement had afgesloten. Ik heb het contact als zeer prettig, professioneel, sympathiek en ter zake kundig ervaren. Voor mij een hele geruststelling dat ik weet wie ik altijd kan bellen, met welk computerprobleem dan ook. Ook fijn dat je nu een belafspraak kunt maken en ook echt binnen de afgesproken tijd gebeld wordt.
Danielle van Duin
ik had problemen met mijn draadloze muis. Ik had hiervan het bestuurprogramma verstoord met een programma om een controler te koppelen en ben hierbij binnen een uur geholpen. voor hulp zou ik ze zeker aanraden.
Flip
Nadat ik tegen een iTunes-probleem opliep heb ik wekenlang - ook via bevriende Apple-gebruikers en allerlei Apple fora - zitten tobben zonder een adequate oplossing te vinden. Totdat ik ik op jullie site terecht kwam en niet alleen werd het probleem daarmee volledig opgelost, maar er werd me nog veel meer duidelijk. Want zodra je een beetje onder de motorkap duikt blijkt ook de Apple - en iTunes zeker - tot veel verwarring te kunnen leiden.
Henk de Boer
Deze guys weten van wanten...
FJ Barao
Ik ben fantastisch geholpen: mijn nieuw Epson-printer wilde niet scannen, maar uw ‘nerd’ ging net zolang door tot hij ontdekte wat het probleem was, waarna hij het snel heeft verholpen. Nadat hij op afstand gescand had, legde hij mij goed uit hoe ik voortaan zelf kan scannen. Kortom, een 10 voor de vakkundige en vriendelijke service van uw medewerker!
José Buur
Altijd vakkundig en snel geholpen. Maar niet doorvertellen, want anders krijgen De Nerds het straks te druk.
Bart van Delft
Uitermate vriendelijk geholpen door Roger. Erg veel kennis van zaken en oplossingsgericht gedacht. Echt een absolute aanrader. Voor deze paar centen kan je offline echt niemand inhuren. Ik zeg doen!
Mike van Ehr
De Nerds zijn altijd mijn grote hulp en redding. Super dat ik op jullie kan vertrouwen en dat het altijd weer goed komt. Fijn dat jullie er zijn!
Klant E
Echt zulke fijne support. Vriendelijk, behulpzaam, en een MacBook air probleem waar ik al maanden mee zat zo opgelost. Raadt deze service hoog aan!
Alexandra Korijn
Altijd correct, effectief, een heldere analyse en vakkundige reparatie, daarnaast, zoals vandaag, een zuiver advies, voor mogelijk verbetering in hard ware. Dat volg ik graag op.
Consumer
Geweldig prettige hulp. Geduldig en adequaat. Ik ben er heel blij mee.
Monique Postma
Heel erg snel geholpen door Roger vandaag, een persoon die heel veel kennis heeft over de MAC computer en heel erg prettig over komt. Niets dan lof ! TOP voor NERDS
Freddy Wolf
Wederom door de applenerds fantastisch geholpen. Zien snel waar het probleem ligt en lossen het uiteraard op!! dankjewel
Albert den Ronden
Snel, deskundig, professioneel. Daarnaast altijd geduldig en vriendelijk, blij met Roger. Probleem opgelost dankzij Nerds!
Anita Wijnant
Na veel gedoe met een hinderlijk stuk malware, ben ik door jullie (Roger) uitstekend geholpen. Met een groot aantal kunstgrepen heeft hij m'n Imac geschoond en ondertussen nog een aantal adviezen gegeven. Top.
Roosen
Reviews
FAQ

Veelgestelde vragen.

Ik heb een belafspraak gemaakt, hoe kan ik deze verzetten?
Wij sturen je op het opgegeven mailadres een bevestiging van de belafspraak. Zo zie je precies in welk tijdvak je door ons gebeld gaat worden. Komt het niet uit? Via de knop in de mail kun je je afspraak zelf gemakkelijk verzetten of annuleren. Je mag dan zelf een nieuw tijdvak kiezen!
Kan ik eerst een inschatting krijgen van de kosten?
Aan het begin van het gesprek kunnen we op verzoek een inschatting maken van de duur en de verwachting van het gesprek, zodat je niet voor verrassingen staat. Je mag ons ook altijd vooraf een tijdlimiet geven, dan weet je zeker dat je niet meer betaalt dan dat. Houd er dan rekening mee
Hoe werkt het betaalproces?
Voor ieder verzoek maken wij een apart ticket aan. De tijd die wij aan jouw verzoek besteden wordt automatisch gekoppeld aan dat ticket. Dit wordt per kwartier berekend. Bij het afronden van een ticket krijg je automatisch per mail een betaalverzoek toegestuurd. Deze kun je in de online betaalomgeving gemakkelijk voldoen. Ben je een Nerds Plus lid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend.
Wordt mijn probleem gegarandeerd opgelost?
Wij hebben al meer dan 65.000 klanten succesvol geholpen met hun probleem. Grote kans dat we jouw probleem al eens eerder hebben opgelost, dus! Een garantie op een oplossing is helaas niet mogelijk, soms is een apparaat simpelweg defect of er is iets niet mogelijk vanwege invloed van een derde partij. Wij voorzien je ook in dat geval wel van duidelijkheid én van een passend advies.
Kan ik er later ook nog voor kiezen om Nerds Plus af te nemen?
Natuurlijk! Na ieder verzoek krijg je een betaalverzoek per mail toegestuurd. Bij iedere betaling kun je er direct voor kiezen om Nerds Plus member te worden. Hermee wordt de korting ook automatisch op die factuur toegepast.